Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Palma, Montserrat"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Monereo i Font, Carles, 1957, Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, Badia, Antoni, Becerril, Lorena, Blanch, Sílvia, Castelló, Montserrat, Corcelles Seuba, Mariona, Fernández, Idioia, Fuentes Agustí, Marta, Juandó, Josep, Liesa, Eva, Márquez Cebrián, Ma. Dolores, Mayoral, Paula, Olivera-Smith, Marialexa, Palma, Montserrat, Pérez i Cabaní, M. Lluïsa (Maria Lluïsa)
Publikováno v:
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Universidad de Barcelona
Los profesores universitarios, salvo muy honrosas excepciones, no sabemos enseñar. Ello no puede sorprendernos si tenemos en cuenta al menos tres realidades indiscutibles: nadie nos enseñó a enseñar nuestras disciplinas, en la carrera académica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4c4d86abcb96167e60ae584f7fbebc0b
http://hdl.handle.net/2445/144099
http://hdl.handle.net/2445/144099
Autor:
Palma, Montserrat
Publikováno v:
Arbor; Vol. 187 No. Extra_3 (2011); 77-81
Arbor; Vol. 187 Núm. Extra_3 (2011); 77-81
Arbor
Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
Arbor; Vol. 187 Núm. Extra_3 (2011); 77-81
Arbor
Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
The legislative reforms in university matters driven in recent years, beyond the provoked controversies, offer to universities the possibility to develop a new model in line with the European environment, focusing on quality aims and adapting to the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::c77a392d385a62612bce5c050c49f051
https://arbor.revistas.csic.es/index.php/arbor/article/view/1412
https://arbor.revistas.csic.es/index.php/arbor/article/view/1412
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infancia y Aprendizaje; September 2000, Vol. 23 Issue: 3 p5-30, 26p