Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Palmér, Hanna"'
Autor:
Pramling, Niklas, Wallerstedt, Cecilia, Lagerlöf, Pernilla, Björklund, Camilla, Kultti, Anne, Palmér, Hanna, Magnusson, Maria, Thulin, Susanne, Jonsson, Agneta, Pramling Samuelsson, Ingrid
This open access book develops a theoretical concept of teaching that is relevant to early childhood education, and based on children’s learning and development through play. It discusses theoretical premises and research on playing and learning, a
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/23091
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palmér, Hanna1 (AUTHOR) Hanna.Palmer@lnu.se, Björklund, Camilla2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Jun2023, Vol. 51 Issue 5, p971-980. 10p. 2 Color Photographs.
Autor:
Palmér, Hanna
This thesis is about the process of becoming, or not becoming, a primary school mathematics teacher. The aim is to understand and describe the professional identity development of novice primary school mathematics teachers from the perspective of the
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-24936
Autor:
Palmér, Hanna, Björklund, Camilla, Reikerås, Elin, Elofsson, Jessica
This open access book’s theme is Teaching mathematics as to be meaningful – foregrounding children’s play and perspectives. It discusses the relation between teachers, children and mathematical content within the context of play with a particul
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76740
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Björklund, Camilla1 camilla.bjorklund@ped.gu.se, Palmér, Hanna2
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. Jul2022, Vol. 110 Issue 3, p525-544. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences; Jan2024, Vol. 14 Issue 1, p79, 19p