Zobrazeno 1 - 10
of 131
pro vyhledávání: '"Paley, B"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Esplen, N., Egoriti, L., Planche, T., Paley, B., Hoehr, C., Gottberg, A., Bazalova-Carter, M.
Publikováno v:
In Physica Medica February 2022 94 Supplement:S29-S29
Publikováno v:
Parenting: Science & Practice. Jan-Mar2005, Vol. 5 Issue 1, p29-56. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Morphologia; Том 5, № 2 (2011); 114-118
У статті на прикладі теми, яка присвячена фетальному алкогольному синдрому, описується зв’язок вивчення базових нейронаук із клінічно
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Connor, M J, Frankel, F, Paley, B, Schonfeld, A M, Carpenter, E, Laugeson, E A, Marquardt, R
Publikováno v:
O'Connor, M J; Frankel, F; Paley, B; Schonfeld, A M; Carpenter, E; Laugeson, E A; et al.(2006). A controlled social skills training for children with fetal alcohol spectrum disorders. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 74(4), 639-648. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7vh8w0m6
Children with fetal alcohol spectrum disorders (FASD) have significant social skills deficits. The efficacy of a child friendship training (CFT) versus a delayed treatment control (DTC) was assessed for 100 children ages 6 to 12 years with FASD. Chil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::57670965c418eab939909ea356c4d2fe
http://www.escholarship.org/uc/item/7vh8w0m6
http://www.escholarship.org/uc/item/7vh8w0m6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.