Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Palazón, Mariola"'
Autor:
Sicilia, María, Palazón, Mariola
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2023, Vol. 27, Issue 2, pp. 241-260.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-02-2022-0022
Publikováno v:
In Appetite 1 December 2023 191
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Why should you respond to customer complaints on a personal level? The silent observer's perspective
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 15, Issue 4, pp. 661-684.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-04-2020-0090
Publikováno v:
European Journal of Management and Business Economics, 2019, Vol. 29, Issue 2, pp. 150-165.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJMBE-04-2019-0063
Publikováno v:
In Electronic Commerce Research and Applications July-August 2020 42
Autor:
Palazón, Mariola1 (AUTHOR) mariolap@um.es, López, Manuela1 (AUTHOR), Sicilia, María1 (AUTHOR), López, Inés1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Aug2022, Vol. 28 Issue 5, p528-559. 32p. 18 Charts.
Autor:
Palazón, Mariola, Delgado, Elena
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2009, Vol. 18, Issue 4, pp. 306-312.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10610420910972837
Autor:
Sicilia, Maria, Palazón, Mariola
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2008, Vol. 13, Issue 3, pp. 255-270.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13563280810893643
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services 2011 18(6):542-547