Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Palacios Rodríguez, Antonio"'
Publikováno v:
Education Sciences; Sep2024, Vol. 14 Issue 9, p1013, 21p
Autor:
Cabero-Almenara, Julio1 (AUTHOR), Barragán-Sánchez, Raquel1 (AUTHOR), Llorente-Cejudo, Carmen1 (AUTHOR), Palacios-Rodríguez, Antonio1 (AUTHOR) aprodriguez@us.es
Publikováno v:
Computers in the Schools. Jul-Sep2024, Vol. 41 Issue 3, p263-280. 18p.
Autor:
Cabero-Almenara, Julio, Palacios-Rodríguez, Antonio, Loaiza-Aguirre, María Isabel, Rivas-Manzano, María del Rosario de
Publikováno v:
Education Sciences; Jul2024, Vol. 14 Issue 7, p740, 16p
Publikováno v:
RED - Revista de Educación a Distancia; jun2024, Vol. 24 Issue 79, p1-22, 22p
Autor:
Duarte Ayala, Rocío Elizabeth, Palacios-Rodríguez, Antonio, Guzmán-Cedillo, Yunuen Ixchel, Segura, Leticia Rodríguez
Publikováno v:
Societies (2075-4698); Feb2024, Vol. 14 Issue 2, p22, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rubio Gragera, María, Cabero Almenara, Julio, Llorente Cejudo, Maria del Carmen, Palacios Rodríguez, Antonio de Padua
Teachers’ digital skills is an essential factor in current teaching-learning processes, especially when it comes to the teaching of additional languages. To date, previous research on the digitalization processes the teach-ing profession has underg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3272::ddc33e727aa3395752bfd15a29fbfe1f
Autor:
Cabero Almenara, Julio, Barroso Osuna, Julio Manuel, Gutiérrez Castillo, Juan Jesús, Palacios Rodríguez, Antonio de Padua
The study of cognitive load allows us to investigate the effectiveness of any training proposal mediated by technology. This paper presents the results of the implementation of a t-MOOC produced following the DigCompEdu Framework of the European Unio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3272::1bbc02ddafbd5daa54fbc2466c04313f
Autor:
Cabero Almenara, Julio, Valencia Ortiz, Rubicelia, Llorente Cejudo, Maria del Carmen, Palacios Rodríguez, Antonio de Padua
En el contexto de la COVID-19 han ocurrido diferentes cambios y tensiones en el Sistema Educativo producto de varios factores. La rápida y fuerte transición hacia una formación a distancia apoyada eminentemente en la tecnologia aflorando debilidad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3272::f9ef483347d126574e704dda75612c26