Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Pak, Katie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Desimone, Laura M., Stornaiuolo, Amy, Flores, Nelson, Pak, Katie, Edgerton, Adam, Nichols, T. Philip, Plummer, Emily C., Porter, Andrew
Publikováno v:
Educational Researcher, 2019 Apr 01. 48(3), 167-178.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45176360
Autor:
Pak, Katie, Desimone, Laura M.
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2019 Apr 01. 100(7), 37-42.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26677371
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Desimone, Laura M. (AUTHOR), Pak, Katie (AUTHOR) kpak@gse.upenn.edu
Publikováno v:
Theory Into Practice. Winter2017, Vol. 56 Issue 1, p3-12. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pak, Katie
This thesis seeks to examine and explore the experiences of international students in a UK Medical School, adding to the limited literature on international students who study on professional courses, like medicine. Such students face unique demands,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1366::dc1f23a687988614bdaa06eb620b0cff
https://ueaeprints.uea.ac.uk/71341/
https://ueaeprints.uea.ac.uk/71341/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
"Boots on the Ground": The Authority-Power Dynamic of Regional Service Centers in the Standards Era.
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 3/15/2021, Vol. 29 Issue 31-33, p1-27, 27p
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 8/3/2020, Vol. 28 Issue 111-113, p1-23, 23p