Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Pajarre, E."'
Autor:
Pajarre, E. (Eila), Palosaari-Aubry, P. (Päivi), Virkki-Hatakka, T. (Terhi), Hietaniemi, R. (Riku), Tompuri, H. (Helena), Pajari, S. (Sauli)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::ec6a4e55ed93fb590a53ca4304930a01
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020112092234
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020112092234
Autor:
Virkki-Hatakka, T. (T.), Pajarre, E. (E.), Heikkilä, M. (M.), Hietaniemi, R. (R.), Pajari, S. (S.), Tompuri, H. (H.)
An internship can bridge theoretical knowledge with essential working life skills, improve student’s confidence towards his/her own profession and know-how, and advance further studies and networking [1]. According to several studies, e.g. [2]; [3]
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::6507f7c8669fb8e34b218edc64ae18c3
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020113097414
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020113097414
Autor:
Pajarre, E. (Eila), Hietaniemi, R. (Riku), Mäkelä, A. (Anne), Pajari, S. (Sauli), Palosaari-Aubry, P. (Päivi), Saravesi, K. (Karita), Tompuri, H. (Helena), Virkki-Hatakka, T. (Terhi)
Foreword An internship or other comparable work placement period plays an important role in a university degree — an internship can bridge theoretical knowledge with practical skills that are needed in working life. Particularly these days, as the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::959617e6bf699882e3782cd07a35d6db
http://urn.fi/urn:isbn:9789526215150
http://urn.fi/urn:isbn:9789526215150
Autor:
Pajarre, E. (Eila), Hietaniemi, R. (Riku), Mäkelä, A. (Anne), Pajari, S. (Sauli), Palosaari-Aubry, P. (Päivi), Saravesi, K. (Karita), Tompuri, H. (Helena), Virkki-Hatakka, T. (Terhi)
Alkusanat Yliopisto-opintoihin sisältyvällä harjoittelulla tai muulla siihen rinnastettavalla työelämäjaksolla on merkittävä asema tutkinnossa, sillä harjoittelu sitoo usein teoreettisiksi miellettyjä opintoja käytännön työelämään. E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::63b73407017fbfe9cb1ea1f1b46f2d47
http://urn.fi/urn:isbn:9789526214665
http://urn.fi/urn:isbn:9789526214665
Autor:
Pajarre, E.
Practically all university students have responded to at least some student evaluations in the course of their studies. For their part, most lecturers also collect them in one way or another. The use of student evaluations is extensive, ranging from
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::f83fd797a4a04802fcd4666588504f04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
1991 Proceedings IEEE International Conference on Computer Design: VLSI in Computers & Processors; 1991, p34-37, 4p
Publikováno v:
Euro ASIC '91; 1991, p366-371, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Journal of Solid-State Circuits; 1994, Vol. 29 Issue 12, p1514-1523, 10p