Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Painter, Kristin J"'
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 10 April 2021 764
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Painter, Kristin J
Publikováno v:
Electronic Thesis and Dissertation Repository
Small tributary streams are conduits between the landscape and larger waterbodies and provide important ecosystem services including assimilation of nutrients from human activities which may be protective of downstream waterbodies. In the Red River V
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::1317eb79c79821a7e46a298f9822d15b
https://ir.lib.uwo.ca/etd/7405
https://ir.lib.uwo.ca/etd/7405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Painter, Kristin J., Brua, Robert B., Chambers, Patricia A., Culp, Joseph M., Chesworth, Chris T., Cormier, Sophie N., Tyrrell, Christopher D., Yates, Adam G.
Publikováno v:
Journal of Great Lakes Research; Jun2021, Vol. 47 Issue 3, p773-787, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.