Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Painter, Jon"'
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2022, Vol. 28, Issue 1/2, pp. 1-11.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-04-2022-0008
Autor:
Painter, Jon, James, Mick
Publikováno v:
Journal of Psychiatric & Mental Health Nursing (John Wiley & Sons, Inc.); Oct2024, Vol. 31 Issue 5, p927-932, 6p
Evaluation of the Perceived Benefits of a Peer Support Group for People with Mental Health Problems.
Publikováno v:
Nursing Reports; Sep2024, Vol. 14 Issue 3, p1661-1675, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2018, Vol. 23, Issue 1, pp. 42-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-04-2017-0015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turner, James, Cooper, Lucy, Woodward, Amie, Painter, Jon, Day, Patricia, Hazelby, Gayle, Harrop, Deborah, Moore, Kerry
Publikováno v:
British Journal of Child Health. 3:90-94
Aim: This paper reports on a two-part mixed methods scoping project, funded by the RCN Foundation, to review the available evidence and undertake a Delphi study of nurse-led interventions. Nurses in the field were surveyed to understand their role in
Autor:
Painter, Jon, Adams, Nicola, Ingham, Barry, James, Michael, Majid, Madiha, Roy, Ashok, Shankar, Rohit, Smith, Mark
Supplemental material, sj-docx-2-isp-10.1177_00207640231175773 for Review and update of the Health of the Nation Outcome Scales for People with Learning Disabilities (HoNOS-LD) by Jon Painter, Nicola Adams, Barry Ingham, Michael James, Madiha Majid,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0d1f909b48b64733feecd166028ea95f