Zobrazeno 1 - 10
of 170
pro vyhledávání: '"Paid-Search"'
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2023, Vol. 57, Issue 8, pp. 2112-2141.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-09-2021-0687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Business Management, Vol 54, Iss 1, Pp e1-e11 (2023)
Purpose: Online integrated marketing is arousing extensive attention from industry and academia, whereas no uniform conclusion on the effectiveness of integrated versus single marketing has been reached thus far. Accordingly, the integrated marketing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bf8ce5326bc41c49d337d15127cedec
Autor:
Sebastian Schultheiß, Dirk Lewandowski
Publikováno v:
F1000Research, Vol 11 (2022)
To gain a better understanding of user knowledge and perspectives of search engines, a fruitful approach are representative online surveys. In 2020, we conducted an online survey with a sample representative of the German online population aged 16 th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c77747c2d51f4047ac8fe1a0eb10ab69
Autor:
Miliopoulou, Georgia-Zozeta
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2019, Vol. 13, Issue 4, pp. 492-508.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-07-2018-0084
Autor:
Zachary W. Taylor
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 15, Iss 1, Pp 1-15 (2018)
Abstract No extant research has examined the web presence, web popularity, and paid adword tactics of historically-Black colleges and universities (HBCUs) compared to similar institutions. This study explores these measures and evaluates how HBCU web
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae758ae91db94b67b8b981f48eb45f2d
Autor:
Jansen, Bernard J., Clarke, Theresa B.
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2017, Vol. 11, Issue 2, pp. 142-159.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-07-2016-0073
Publikováno v:
Big Data Analytics, Vol 2, Iss 1, Pp 1-13 (2017)
Abstract Background Advertisers optimization is one of the most fundamental tasks in paid search, which is a multi-billion industry as a major part of the growing online advertising market. As paid search is a three-player game (advertisers, search u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de5993ad4aeb42a4a8c07631e55ca5e9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
I slutet av år 2022 introducerades det nya AI-verktyget ChatGPT, en AI-modell som använder maskininlärning för att generera människoliknande svar i stor skala. ChatGPT:s snabba framväxt medför en ovisshet kring hur AI-verktyget kommer påverka
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-219659