Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Pai DA"'
Autor:
Pai Da-Chang, 白大昌
93
The aims of this research are to study : First, the main effects of affective commitment and continuance commitment on the five components of Chinese organizational citizenship behavior; Second, the moderating effects of normative commitment
The aims of this research are to study : First, the main effects of affective commitment and continuance commitment on the five components of Chinese organizational citizenship behavior; Second, the moderating effects of normative commitment
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/62824307477091186680
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2015 Feb 01. 126(4), 685-696.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24702777
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2011, Vol. 15, Issue 6, pp. 971-983.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13673271111179316
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2010 Sep 01. 95(3), 457-469.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40785194
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management 2009 38(2):166-172
Autor:
Tseng, Chun-Yao1 (AUTHOR) cytseng@thu.edu.tw, Pai, Da-Chang1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Technology Analysis & Strategic Management. Feb2014, Vol. 26 Issue 2, p207-222. 16p.
Publikováno v:
Innovation: Management, Policy & Practice. Sep2012, Vol. 14 Issue 3, p467-476. 10p. 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of King Saud University: Engineering Sciences, Vol 32, Iss 6, Pp 396-401 (2020)
This study investigates the tension-tension fatigue behaviour of glass/epoxy quasi-isotropic laminates. Constant amplitude tension-tension fatigue tests were performed at different stress level at a stress ratio, R = 0.1 and at a frequency of 3 Hz. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb02f96fb42b44feb81dcb0ad4c9dd72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.