Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Paek, Seungoh"'
RadGrad is a curriculum initiative implemented via an application that combines features of social networks, degree planners, individual learning plans, and serious games. RadGrad redefines traditional meanings of "progress" and "success" in the unde
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.17473
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2020, Vol. 13, Issue 3, pp. 741-758.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-12-2019-0317
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science and Children, 2017 Jan 01. 54(5), 54-59.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26387071
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2016 Jun 01. 64(3), 435-457.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24761379
Autor:
Paek, Seungoh1 (AUTHOR) spaek@hawaii.edu, Fulton, Lori2 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. May2021, Vol. 65 Issue 3, p359-370. 12p.
Autor:
Paek, Seungoh1 (AUTHOR) spaek@hawaii.edu
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development. Feb2021, Vol. 69 Issue 1, p365-368. 4p.
Autor:
Hoffman, Daniel L.1 (AUTHOR), Paek, Seungoh1 (AUTHOR) spaek@hawaii.edu, Ho, Curtis P.1 (AUTHOR), Kimura, Bert Y.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Jul2021, Vol. 65 Issue 4, p418-420. 3p.
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Nov2017, Vol. 48 Issue 6, p1390-1401. 12p. 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.