Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Paechter, C"'
Child Sexual Exploitation is a pressing issue of social injustice about which professional learning is urgently needed. It is now recognised that sexual exploitation can continue beyond the age of 18 and that its impact can stay with young people wel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::7b735c39156fa7c15c3a7c9326d86958
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/47153/1/1604148_Toft.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/47153/1/1604148_Toft.pdf
Autor:
Paechter, C
Publikováno v:
Gender and Education. 33:610-624
Ideas about gender are changing. The UK and other countries are moving towards altering laws about gender recognition. Intersex people can be recognised as such in some countries. In the global North, nonbinary identities are becoming more common, an
Autor:
Harding, R, Paechter, C
This report is of a study of the experiences of families with children under five in Nottingham during the first Covid-19 lockdown.\ud \ud Our study:\ud 29 interviews with parents from 27 families: 27 women and 2 men, living in Nottingham – all but
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::8feaa2179bf73a3ec1438a3ecaa7925d
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/46472/1/1554050_Paechter.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/46472/1/1554050_Paechter.pdf
Autor:
Paechter, C
Publikováno v:
Journal of Gender Studies. 28:906-917
In this paper I examine the postion of feminine boys in the literature on gender and childhood. I argue that there has been little systematic research carried out on feminine boys, and that this is the case for several reasons. I start with discussin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paechter, C
Publikováno v:
Gender in learning and teaching: feminist dialogues across international boundaries
In this chapter I argue that changes in wider social understandings of gender and sexuality, including the increased acceptance and legal recognition of LGBTQI+ identities and relationships, along with changes in discourses around gender, require maj
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::fbf3849663d1e79d58f6858cbe2070aa
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34573/1/12047_Paechter.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34573/1/12047_Paechter.pdf
Autor:
Paechter, C
Publikováno v:
Manifestos, policies and practices: an equalities agenda
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0bfe118ac923b7a78bf722acfa9f65ae
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34073/1/Paechter_11506.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34073/1/Paechter_11506.pdf