Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Padrós Cuxart, María"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Educational Research Review November 2022 37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research on Ageing and Social Policy, 2017, vol. 5, núm. 2, p. 181-212
Articles publicats (D-P)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Articles publicats (D-P)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
This paper is based on Freire’s conception of dialogic action, which highlights the role of dialogue in raising awareness and critical consciousness (Freire, 1970). Drawing on this conception, Dialogic Literary Gatherings (DLG) were created in 1978
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dadf79b5ab873cdd44d1ecf2c11bb7f5
https://hdl.handle.net/2072/373328
https://hdl.handle.net/2072/373328
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ojala, Mikko, Padrós Cuxart, María
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
El proyecto INCLUD-ED pretendía identificar las estrategias educativas que contribuyeran a superar las desigualdades y promovieran la cohesión social. Fruto de su análisis ha sido el descubrimiento de actuaciones de éxito, que han de ser universa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::79fc504d3d5032ff1d65ae494ba93515
http://hdl.handle.net/11162/96662
http://hdl.handle.net/11162/96662