Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Pacou, Maud"'
Publikováno v:
In The Journal of Allergy and Clinical Immunology: In Practice January 2019 7(1):122-130
Autor:
Zhang,Weibo, He,Siyuan, Wilson,Liam, Foix-Colonier,Astrid, Pacou,Maud, Zhu,Youwei, Zhu,Yi, Xue,Lili, Wang,Yanfeng, Li,Junmei, Liu,Yanli, Cai,Jun
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence.
Weibo Zhang,1,2,* Siyuan He,1,* Liam Wilson,3 Astrid Foix-Colonier,4 Maud Pacou,4 Youwei Zhu,1 Yi Zhu,1 Lili Xue,1 Yanfeng Wang,1 Junmei Li,1 Yanli Liu,1 Jun Cai1,2 1Shanghai Mental Health Center, Shanghai Jiao Tong University School of Medic
Autor:
Welty, Margaux, Mesana, Laura, Padhiar, Amie, Naessens, Dominik, Diels, Joris, van Sanden, Suzy, Pacou, Maud
Objective: To compare the relative efficacy of ustekinumab (UST) versus other therapies for 1-year response and remission rates in patients with moderate-severe UC. Methods: Randomised controlled trials reporting induction and maintenance efficacy of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bf5bd455f30d5dcb5a372d67ea797bdd
Comparison of Paliperidone Palmitate and Risperidone Long-Acting Injection in Schizophrenic Patients
Autor:
Limosin, Frédéric, Belhadi, Drifa, Comet, Denis, Pacou, Maud, Bouju, Sophie, Van Impe, Kristel, Guillon, Pascal
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychopharmacology
Supplemental digital content is available in the text.
Purpose/Background The study objective was to compare the impact of being treated by paliperidone palmitate (PP) or risperidone long-acting injection (RLAI) on the length of stay on initial
Purpose/Background The study objective was to compare the impact of being treated by paliperidone palmitate (PP) or risperidone long-acting injection (RLAI) on the length of stay on initial
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.