Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Pachón-Basallo M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la, Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel), Pachón-Basallo, M. (Mónica), Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier), Vera-Martínez, M.M. (Manuel Mariano), Andrés-Romero, M.P. (Magdalena P.)
Publikováno v:
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
The aim of this research was to establish linear relations (association and prediction) and inferential relations between three constructs at different levels of psychological research ¿ executive dysfunction (microanalysis), self-regulation (molecu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ecb4db365d034608c3bfadf606ba95f3
https://hdl.handle.net/10171/63839
https://hdl.handle.net/10171/63839
Autor:
Pachón-Basallo, M. (Mónica), Fuente-Arias, J. (Jesús) de la, González-Torres, M.C. (María Carmen)
Publikováno v:
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
instname
instname
The Self-Regulation vs.External-Regulation Theory (2017) has postulated a continuum of regulation/non-regulation/dys-regulation that is present both in the individual and in the individ-ual’s context. This gives rise to a behavioral heuristic that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::012d1f70bb6b44bfcef0a799ae267447
https://hdl.handle.net/10171/60232
https://hdl.handle.net/10171/60232
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.