Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Pablo Rivera, R."'
Publikováno v:
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.36 n.2 2010
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Pedagogical Studies; Vol. 36 Núm. 2 (2010); 135-151
Estudios Pedagógicos; Vol. 36 Núm. 2 (2010); 135-151
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Pedagogical Studies; Vol. 36 Núm. 2 (2010); 135-151
Estudios Pedagógicos; Vol. 36 Núm. 2 (2010); 135-151
This article examines the incidence of the structural and process related characteristics of the impact of Postgraduate Programs (PP) on the knowledge, practice, student learning and effectiveness, according to the report obtaineds from the teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08ba701da2e484d93c2a57eea3ea4dd6
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-07052010000200008
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-07052010000200008
Autor:
Christian Miranda, J., Manuel Medina, A. José, Alvarado Prada, Luis Eduardo, Jacqueline Gysling, C., Pablo Rivera, R., Pablo López, A.
Publikováno v:
Estudios Pedagogicos (Valdivia); 2016, Vol. 42 Issue 4, p107-126, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.