Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"PTAK, Paweł"'
Autor:
PTAK, Paweł, Prauzner, Tomasz
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. VIII(3):295-300
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=587577
Autor:
Prauzner, Tomasz, PTAK, Paweł
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. VIII(2):82-86
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=584561
Autor:
Ptak, Paweł
Publikováno v:
SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference; Vol 1 (2022): SOCIETY.INTEGRATION.EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference. May 27th-28th, 2022; 229-236
The development of computer technology has enabled the emergence of new teaching opportunities in an artificial, virtual environment. It is then possible to work with electronic systems without the possibility of physical access to them and without m
Publikováno v:
Przegląd Elektrotechniczny; 2023, Vol. 2023 Issue 12, p335-338, 4p
Autor:
PTAK, Paweł
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. V(1):648-653
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=244468
Autor:
PTAK, Paweł
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. V(2):141-146
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=44392
Autor:
PTAK, Paweł
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. IV(2):445-450
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=133808
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PRAUZNER, Tomasz, PRAUZNER, Kacper, PTAK, Paweł, NOGA, Henryk, Migo, Piotr, PIOTROWSK, Tomasz
Publikováno v:
Przegląd Elektrotechniczny; 2023, Vol. 2023 Issue 12, p355-357, 3p
Publikováno v:
Przegląd Elektrotechniczny; 2023, Vol. 99 Issue 2, p255-258, 4p