Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"PSWQ"'
Publikováno v:
Psiquemag, Vol 11, Iss 2, Pp 31-41 (2022)
El Cuestionario de preocupación de Pensilvania (PSWQ 11) es una medida que evalúa la tendencia a experimentar la experiencia de preocupación. El presente estudio tuvo por objetivo analizar las propiedades psicométricas del PSWQ 11 en población a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5446cbb0cb5e4a06b82a2851194b0d26
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 14 (2023)
The abbreviated version of Penn State Worry Questionnaire (PSWQ-A) has been widely used to assess worry. However, its measurement invariance has been not yet warranted. With a cross-sectional and a longitudinal sample of Chinese adolescents (N1 = 1,3
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/116db52135824911b6d2f8e2684b7a7a
Publikováno v:
Ψυχολογία: το Περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, Vol 18, Iss 2 (2020)
Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει την ελληνική εκδοχή του Penn State Worry Questionnaire (PSWQ). Πιο συγκεκριμένα, στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η πα
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/539d60bb13904a53a37e006d6c7cac20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cognitive Therapy and Research
Background The frequency and severity of mental health problems in student populations have been a growing cause for concern worldwide, and studies have identified measures of a number of mental health symptoms that have been steadily increasing in f