Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"PRUNTY, ANITA"'
Autor:
Prunty, Anita
Implementation of children's rights in practice is necessary to maximise their potential to improve the lives of children. This study aimed to develop a set of indicators to evaluate critically current practice in relation to Individual Education Pla
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.486186
Publikováno v:
Support for Learning. Feb2012, Vol. 27 Issue 1, p29-36. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ní Bhroin, Órla, King, Fiona ORCID: 0000-0001-5749-1435 and Prunty, Anita (2016) Teachers’ knowledge and practice relating to the individual education plan and learning outcomes for pupils with special educational needs. Reach: Journal of Special Needs Education in Ireland, 29 (2). pp. 78-90. ISSN 0790-8695
There is increasing evidence that the individual education plan (IEP) is an integral part of special educational needs (SEN) provision, and that the process of devising an IEP is important, and not just the finished product (Tennant, 2007). The Depar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::aed85d5ae66e289e518724df11ff1346
http://doras.dcu.ie/22766/
http://doras.dcu.ie/22766/
Autor:
Travers, Joe, Balfe, Tish, Butler, Cathal, Day, Thérèse, McDaid, Rory, O'Donnell, Margaret, Prunty, Anita
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::ba010e15829e77d3ba2301e8bcd8e1a7
https://doras.dcu.ie/22785/1/AddressingChallengesBarrierstoInclusioninIrishSchools_StPatricksCollege_2014.pdf
https://doras.dcu.ie/22785/1/AddressingChallengesBarrierstoInclusioninIrishSchools_StPatricksCollege_2014.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Reach; 2016, Vol. 29 Issue 2, p78-90, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Special Educational Needs; Jul2012, Vol. 12 Issue 3, p141-150, 10p, 1 Chart
Publikováno v:
European Journal of Special Needs Education; Feb2011, Vol. 26 Issue 1, p65-70, 6p