Zobrazeno 1 - 10
of 433
pro vyhledávání: '"PROGRAM OUTCOMES"'
Autor:
Norhalida Othman, Ezril Hisham Mat Saat, Nur Amalina Muhamad, Noor Hafizah Khairul Anuar, Masmaria Abdul Majid
Publikováno v:
Journal of Computing Research and Innovation, Vol 9, Iss 2 (2024)
The advancement of Outcome-Based Education (OBE) in higher education necessitates efficient systems for assessing and managing student program outcomes. Traditional methods often fall short in providing integrated and streamlined approaches to track
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1ea842b12f54decbaf73fe6fd9b8048
Autor:
Audrey Cloutier-Bergeron, Amélie Samson, Véronique Provencher, Lyne Mongeau, Marie-Claude Paquette, Mylène Turcotte, Catherine Bégin
Publikováno v:
Health Psychology and Behavioral Medicine, Vol 10, Iss 1, Pp 935-955 (2022)
Implementation integrity is known to be critical to the success of interventions. The Health At Every Size® (HAES®) approach is deemed to be a sustainable intervention on weight-related issues. However, no study in the field has yet investigated th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3da76cb8d24849cd898a9dc4ce9f42ae
Autor:
David GARCİA, Farshad RABBANİ
Publikováno v:
Journal of Learning and Teaching in Digital Age, Vol 7, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Computer science became a distinct academic discipline in the early 1950s. The first computer science degree program was founded in Belize around 45 years later, under the auspices of the nascent University College of Belize, which would subsequently
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94a4992b0e7d4a0da5fdfc7531392c98
Publikováno v:
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi, Vol 4, Iss 2, Pp 163-190 (2020)
Bu çalışmanın amacı Türkiye’de uygulanmakta olan Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü programlarının incelenmesidir. Çalışma nitel araştırma yöntemine dayalı desenlenmiştir. Araştırmada ölçüt örnekleme yoluyla seçil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b75b6d57a144ea1bf17bfd21259298b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Occupational Therapy Education, Vol 4, Iss 4 (2020)
There are limited studies within occupational therapy literature assessing the outcomes of advanced degrees. Specifically, there is a scarcity of literature about the benefits of completing a post-professional occupational therapy doctorate (POTD) pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1838fbdc92814bf18479096c610af310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tukura, Jerusalem Nyizofo
This study examines families in a poverty remediation program Butler County Success Program (BCSP) to determine how sorting decisions (self-selecting by self-referral versus being referred into the program) influences the students’ academic and soc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.