Zobrazeno 1 - 10
of 2 919
pro vyhledávání: '"PROFESSIONAL SELF-ESTEEM"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Çelik, Sevilay Şenol1 (AUTHOR), Sarıköse, Seda1 (AUTHOR) ssarikose@ku.edu.tr, Şimşek, Yunus2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Healthcare Management. Nov2023, p1-8. 8p. 1 Illustration, 2 Charts.
Publikováno v:
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science - Social Sciences, Vol 14, Iss 1, Pp 52-70 (2024)
Employees’ commitment serves as the backbone of every organization and their unfathomable allegiance equates to success and future endeavors. Loyal employees tend to do their work with dedication, innovative in creating new ideas and always going t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29d150eeaed24850833bd6baa016d92c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CENGİZ, Deniz Uğur1 deniz.cengiz@inonu.edu.tr, ÇOLAK, Sanem Can1, KURTCU, Büşra2, ÖZDEMİR, Emre Akgün2, FİLİZ, Furkan Ali2
Publikováno v:
Turkish Journal of Audiology & Hearing Research (TJAHR). Dec2023, Vol. 6 Issue 3, p82-88. 7p.
Publikováno v:
The Egyptian Journal of Otolaryngology, Vol 40, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background Self-esteem is an individual's perception of themselves. Professional self-esteem is defined as the individual's perception of worthiness regarding their preferred profession. The research aims to examine the relationship between
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34c998a575b24fefadfbbeecc5609961
Autor:
Şefika Dilek Güven, Ayla Ünsal
Publikováno v:
Sağlık ve Hemşirelik Yönetimi Dergisi, Vol 9, Iss 3, Pp 383-391 (2022)
Aim: The study aims to determine the relationship between professional self-esteem and professional commitment of nurses. Method: The study is a correlational descriptive study. 257 nurses constituted the sample of the study. The data were collected
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05551fed96e04db0ab97dcdbc4822509
Publikováno v:
Bahir Dar Journal of Education, Vol 22, Iss 2 (2023)
This study investigated the relationship between secondary school English as a foreign language (EFL) teachers’ professional identity, professional self-esteem, and job satisfaction in the Sidama National Regional State, Ethiopia. For this purpose,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcb4e4795e1a4d36aa0b23a6a66f30ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.