Zobrazeno 1 - 10
of 862
pro vyhledávání: '"PRIMARY SCHOOL DROPOUT"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
KASBIT Business Journal. 2021, Vol. 14 Issue 4, p27-39. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maluleque, Iceu Juliao
In 2004 Mozambique has made amazing efforts that opened up educational opportunities for many primary school children. According to Ministério da Educação (2012: 1), the number of children who enrolled in primary schools jumped from 1,5 million in
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/24561
Autor:
Gagica, Shejnaze1 Shejnaze.gagica@ubt-uni.net, Icka, Ejona1 ejona.icka@ubt-uni.net, Fejza, Hajrullah1 hajrullah.fejza@ubt-uni.net, Uka, Xhevat2 xhevat.ukaj@rks-gov.net
Publikováno v:
International Journal on Minority & Group Rights. Jun2023, Vol. 30 Issue 3, p500-509. 10p.
Publikováno v:
International Journal on Minority and Group Rights. :1-10
Introduction – Education remains the major tool by which people become empowered; unfortunately, the education industry has suffered low completion rates due to several factors exposed in various studies. Aim – The purpose of this study was to in
Autor:
Peraita, Carlos, Pastor, Margarita
Publikováno v:
Education Economics. Aug2000, Vol. 8 Issue 2, p157. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brooke Wortsman, Angela Capani, Henry Brice, Mary-Claire Ball, Benjamin D. Zinszer, Amy Ogan, Sharon Wolf, Kaja Kinga Jasińska
Risks associated with school dropout have been studied in West Africa, yet more research is needed to understand what protective factors can be associated with academic resilience (i.e., remaining in school despite facing adversity). At the beginning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9264a343f58f1ab5b0c3666e1d3ef0d3
https://doi.org/10.31730/osf.io/rx3zk
https://doi.org/10.31730/osf.io/rx3zk