Zobrazeno 1 - 10
of 80 887
pro vyhledávání: '"PRICE REDUCTIONS"'
Autor:
Jia, He (Michael) (AUTHOR), Huang, Yunhui (AUTHOR), Zhang, Qiang (AUTHOR), Shi, Zhengyu (AUTHOR), Zhang, Ke (AUTHOR) klaus2017@shu.edu.cn
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Apr2024, Vol. 50 Issue 6, p1097-1116. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kryzanowski, Lawrence1 (AUTHOR) lawrence.kryzanowski@concordia.ca, Wu, Yanting1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Financial Research. Feb2023, Vol. 46 Issue 1, p99-130. 32p. 12 Charts, 1 Graph.
Autor:
Huangfu, Peijue *, Pearson, Fiona, Abu-Hijleh, Farah Marwan, Wahlich, Charlotte, Willis, Kathryn, Awad, Susanne F, Abu-Raddad, Laith J, Critchley, Julia A
Publikováno v:
In The Lancet Planetary Health March 2024 8(3):e197-e212
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this paper, we assess the demand effects of lower public transport fares in Geneva, an urban area in Switzerland. Considering a unique sample based on transport companies' annual reports, we find that, when reducing the costs of annual season tick
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.14613
Autor:
Popović Milica
Publikováno v:
Glasnik Advokatske komore Vojvodine, Vol 96, Iss 1, Pp 97-130 (2024)
The buyer's right to a price reduction represents an institution of Roman law that has, over time, become widely accepted in legal systems with a continental legal tradition. In the context of international sales of goods, Article 50 of the United Na
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c75a0dcd79b4452b64cd1bbdf377c8a
Publikováno v:
In Transportation Research Part A July 2023 173
Autor:
Menchetti, Fiammetta, Bojinov, Iavor
The Florence branch of an Italian supermarket chain recently implemented a strategy that permanently lowered the price of numerous store brands in several product categories. To quantify the impact of such a policy change, researchers often use synth
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2006.12269
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2021, Vol. 50, Issue 6, pp. 744-759.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-08-2020-0293