Zobrazeno 1 - 10
of 582
pro vyhledávání: '"PRICE EFFECT"'
Autor:
Wilhelmsson, Mats, Warsame, Abukar
Publikováno v:
Journal of European Real Estate Research, 2024, Vol. 17, Issue 3, pp. 412-430.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JERER-01-2024-0001
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 36, Issue 5, pp. 1150-1170.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-07-2023-0685
Autor:
Nyman, John A., author
Publikováno v:
A Theory of Insurance and Gambling : Replacing Risk Preferences with Quid pro Quo, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197687925.003.0008
Autor:
László Bokor
Publikováno v:
Data Science in Finance and Economics, Vol 4, Iss 2, Pp 188-217 (2024)
For ten simple horizontal merger tests, I analytically derive the probability of blocking a merger. The assumptions are the symmetry of diversion ratios, price-cost margins, and efficiency gains, and the uniform joint distribution of these variables.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5374f8a3b4846708f17b18e3a980c4f
Autor:
Yousaf, Imran, Alokla, Jassem
Publikováno v:
Review of Behavioral Finance, 2022, Vol. 15, Issue 5, pp. 617-633.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RBF-02-2021-0018
Publikováno v:
Kybernetes, 2022, Vol. 52, Issue 5, pp. 1879-1902.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-11-2021-1096
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Financial Innovation, Vol 8, Iss 1, Pp 1-28 (2022)
Abstract The literature shows that investor attention to customer–supplier disclosure increases when suppliers’ information arrival is anticipated. Due to the widespread of city lockdowns in China and the implementation of social distancing to co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/579ce9bd0baa43fa900ac3e21b13d048