Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"PRICE, SIMANI"'
Autor:
Price, Simani Mohapatra
Marketers frequently use autobiographical memories ads to induce persuasion. However, the few existing studies of autobiographical memories ads have produced inconsistent results regarding their persuasive impact. Moreover, there is little empirical
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/37715
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05042006-164541/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05042006-164541/
Publikováno v:
In Research in Social and Administrative Pharmacy October 2021 17(10):1770-1779
Publikováno v:
Ophthalmic Epidemiology; Jun2024, Vol. 31 Issue 3, p220-228, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Price, Simani Mohapatra.
Publikováno v:
This resource online.
Thesis (Ph. D.)--Virginia Polytechnic Institute and State University, 1996.
Vita. Abstract. Includes bibliographical references (leaves 104-131). Also available via the Internet.
Vita. Abstract. Includes bibliographical references (leaves 104-131). Also available via the Internet.
Autor:
Price, Simani Mohapatra.
Publikováno v:
This resource online.
Thesis (M.S.)--Virginia Polytechnic Institute and State University, 1993.
Vita. Abstract. Includes bibliographical references (leaves 52-56). Also available via the Internet.
Vita. Abstract. Includes bibliographical references (leaves 52-56). Also available via the Internet.
Autor:
Price, Simani Mohapatra
Do people become more optimistic about future adjustment to negative life events after rumination? Past research using a "top of the head" paradigm indicates that people estimate they would adjust more poorly for severe events and better for mild neg
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/44298
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-08182009-040525/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-08182009-040525/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.