Zobrazeno 1 - 10
of 2 989
pro vyhledávání: '"PREPARATION OF FUTURE TEACHERS"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tereza Buchtová, Martina Fasnerová
Publikováno v:
Podstawy Edukacji, Vol 16, Pp 109-120 (2023)
The present paper focuses on the undergraduate preparation of future teachers in the context of reading literacy. The paper consists of a theoretical part and an empirical part. The theoretical part describes and defines the basic concepts closely re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/185842c6056049dbb9e024c82797c1c5
Autor:
N. Klushina, M. Salpagarova
Publikováno v:
Вестник Северо-Кавказского федерального университета, Vol 1, Iss 5, Pp 197-202 (2022)
The article presents an analysis of theoretical studies, accumulated pedagogical experience on the problems of project activities of students in general education institutions and the preparation of future teachers for project activities of schoolchi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ad878a881ed4300aff5e072477836b7
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 24, Iss 10, Pp 124-164 (2022)
Introduction. Innovative activity, as a creative productive activity, has always been and remains the basis for ensuring the progress of society and innovative training is one of the priorities of educational institutions. These aspects become especi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/726c137f189b474087e39d7e814a6be9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smajović, Amina
Publikováno v:
"Obrazovanje odraslih" - Časopis za obrazovanje odraslih i kulturu / "Adult Education" - Journal for Adult Education and Culture. XXII(1-2):109-127
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1107913
Autor:
Анжеліка Соломаха, Наталія Кошарна
Publikováno v:
Освітологічний дискурс, Iss 3 (2020)
The article considers one of the most urgent components of professional teacher training – a digital pedagogical competence. In the process of doing a research work it has been proved that the future teacher should be ready and able to use digital
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42de9db123fc460a856552177d288950
Publikováno v:
Revista Brasileira de Educação do Campo, Vol 6, Pp 1-21 (2021)
The purpose of the article: to substantiate the urgency of the problem of providing rural schools with qualified teachers; to characterize digital innovations and their use in rural education in the conditions of COVID-19; to analyze the difficulties
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e97b3fd5d8d1463180aec315c6605be4
Autor:
Нуркенова, Г. К.1 gulnur24.10.84@mail.ru, Маженова, Р. Б.1 argosha2005@mail.ru, Молдабекова, С. К.2 SMoldabekova@shokan.edu.kz
Publikováno v:
Journal of Educational Sciences (2520-2634). 2024, Vol. 78 Issue 1, p100-112. 13p.
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com//search/book-detail?id=1108447