Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"PREGO VÁZQUEZ, GABRIELA"'
Publikováno v:
Discourse Studies, 2019 Apr 01. 21(2), 135-158.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26616055
Autor:
PREGO-VÁZQUEZ, GABRIELA
Publikováno v:
Discourse & Society, 2007 May 01. 18(3), 295-335.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42889127
Publikováno v:
Discourse & Society, 2005 Jan 01. 16(2), 225-268.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42888674
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Estudios filológicos, Issue: 61, Pages: 75-96, Published: JUN 2018
Philological Studies; Núm. 61 (2018); 75-96
Estudios Filológicos; Núm. 61 (2018); 75-96
Philological Studies; Núm. 61 (2018); 75-96
Estudios Filológicos; Núm. 61 (2018); 75-96
The present paper deals with the study of primary emotive interjections in early childhood. We have analyzed data that belong to Koiné Child Language Corpus. The research shows that interjections –particles which are considered as periphery within
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bf05fe066e6bcbf8cdbbfc7f189da1de
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0071-17132018000100075&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0071-17132018000100075&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prego Vázquez, Gabriela
Publikováno v:
Spanish in Context. 2012, Vol. 9 Issue 2, p244-267. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lingue e Linguaggi; 2018 Special Issue, Vol. 25, p277-295, 19p