Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"PREDIGER, Angélica"'
Autor:
Wolf-Farré, Patrick, Löff Machado, Lucas, Kürschner, Sebastian, Prediger, Angélica
Im 19. und frühen 20. Jahrhundert wanderten zahlreiche Personen aus Europa nach Lateinamerika aus. So ließen sich auch viele Menschen aus dem deutschsprachigen Gebiet und aus Ländern mit anderen germanischen Sprachen, etwa aus den Niederlanden ode
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/61964
Autor:
Prediger, Angélica1 prediger@idf.uni-heidelberg.de, Maria Habel, Jussara2 jussarahabel@gmail.com
Publikováno v:
Linguagem e Ensino. jan-abr2024, Vol. 27 Issue 1, p154-170. 17p.
Autor:
Prediger, Angélica
Publikováno v:
Repositório Institucional da UNISINOSUniversidade do Vale do Rio dos SinosUNISINOS.
Submitted by Maicon Juliano Schmidt (maicons) on 2015-04-24T13:19:40Z No. of bitstreams: 1 Angélica Prediger.pdf: 2947449 bytes, checksum: fb4dd47f5af07afa1882b753acadb688 (MD5)
Made available in DSpace on 2015-04-24T13:19:40Z (GMT). No. of bit
Made available in DSpace on 2015-04-24T13:19:40Z (GMT). No. of bit
Externí odkaz:
http://www.repositorio.jesuita.org.br/handle/UNISINOS/3349
Publikováno v:
Zeitschrift für Dialektologie und Linguistik, 2021 Jan 01. 88(1/2), 191-220.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48666142
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kürschner, Sebastian1, Prediger, Angélica2
Publikováno v:
Linguagem e Ensino. 2020, Vol. 23 Issue 4, p1005-1028. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MOARA – Revista Eletrônica do Programa de Pós-Graduação em Letras ISSN: 0104-0944; n. 42 (2014): Estudos Linguísticos jul a dez 2014; 22-44
Moara
Universidade Federal do Pará (UFPA)
instacron:UFPA
Moara
Universidade Federal do Pará (UFPA)
instacron:UFPA
The teaching of German in Brazil has focused on the development of the abilities of reading, writing, speaking and listening. The varieties of German spoken at home and the other languages spoken in the students’ community are made invisible. In th
Publikováno v:
Signo; v. 38 n. 64 (2013): O Texto e a Multimodalidade Textual; 209-227
Signo (Santa Cruz do Sul. Online)
Universidade de Santa Cruz do Sul (UNISC)
instacron:UNISC
Signo (Santa Cruz do Sul. Online)
Universidade de Santa Cruz do Sul (UNISC)
instacron:UNISC
Different ways of producing meaning through writing and reading undergo changes throughout time due to the emergence of new text compositional elements, as well as new forms of organizing and exposing texts, which, in turn, broaden the concept of tex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::24575b07dfe26bf66974b9b9cd88cc0c
https://online.unisc.br/seer/index.php/signo/article/view/3419
https://online.unisc.br/seer/index.php/signo/article/view/3419