Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"PPP investment"'
Publikováno v:
Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві, Vol 4, Iss 46 (2022)
In the conditions of globalization, the development of the knowledge economy, and the digitalization of all spheres of activity, the most effective form of cooperation between the state and business entities - business and private individuals in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d496a0d6a28417db92e80736252fd5a
Autor:
Mellor, Sophie
Publikováno v:
IJGlobal. 5/20/2019, pN.PAG-N.PAG. 1p.
Autor:
Hayes, Elliot
Publikováno v:
IJGlobal. 7/30/2018, pN.PAG-N.PAG. 1p.
Throughout this article evaluation indicators of investment projects implemented on the basis of public-private partnership may differ depending on the specific project and its goals given. However, some common evaluation indicators include: Financia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d6ff5302093cdf3570fb203fa80f6383
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 22; Pages: 14979
Public–private partnership (PPP) policy is essential to alleviating the local government debt burden and improving resource allocation efficiency. This paper empirically examines the impact of fiscal pressure on PPP investment in Chinese prefecture
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chang Liu
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 11
Sustainability, Vol 13, Iss 6193, p 6193 (2021)
Volume 13
Issue 11
Sustainability, Vol 13, Iss 6193, p 6193 (2021)
In the environment of the continuous development of the Public–Private Partnership (PPP) model, China’s “dual circulation” development pattern orientation and “new normal” economic development reform provide the foundation for the develop
International Transaction Journal of Engineering, Management, & Applied Sciences & Technologies, 12, 10, 12A10R: 1-12
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6d3d004ad4c866b632f5748de178a5b3
Autor:
Scott, Tracey
Publikováno v:
Money Marketing. 2/25/2010, p24-24. 1/6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.