Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"POTARI, D."'
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2016 Nov 01. 93(3), 383-397.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24830856
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study explores teacher educators’ (TEs’) activity as they support mathematics and science teacher collaboration in co-designing and jointly implementing tasks. We view TEs’ activity through the lens of Activity Theory and expansive learnin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::0e165edc9b101a2a21b3c0efb9e48417
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024038
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024038
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The reported study is situated within the process of developing a reform-oriented national mathematics curriculum for compulsory education in Greece by a design team that involved teachers, academic researchers, and policy-makers. From an activity th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::6a89edf17339ec5b90a1cbd65983097f
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024320
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024320
Autor:
Bakogianni, D. Potari, D.
In the context of a community of practice (CoP), eleven secondary mathematics teachers collaborated in exploring various resources that aim to support teaching statistics that fosters learners in developing statistical thinking and reasoning (DSTR).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::9d93abef0704be32d48b5bc982d07bf3
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982919
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982919
Autor:
Potari, D
The aim of this thesis is to resurrect interest in the concept of power in political theory by shedding light on some of its relatively unexplored discursive dimensions and developing a fresh approach to its understanding. Particularly, it studies an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::65e8eedd981ccf7e152bae038b1e6f36
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:383dc200-e915-4c80-bedb-b98cf16ed3db
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:383dc200-e915-4c80-bedb-b98cf16ed3db