Zobrazeno 1 - 10
of 341
pro vyhledávání: '"POPULISM AND EDUCATION"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hussain, Saba1, Yunus, Reva2 yreva2011@gmail.com
Publikováno v:
British Educational Research Journal. Apr2021, Vol. 47 Issue 2, p247-263. 17p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sant, Edda
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:648-657
Autor:
Lauglo, Jon
Publikováno v:
Comparative Education Review, 1995 Aug 01. 39(3), 255-279.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1188908
Autor:
Paiva, Vanilda
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft / Revue Internationale de l'Education, 1995 Jan 01. 41(3/4), 151-175.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3445041
Autor:
Edda Sant
Publikováno v:
International Encyclopedia of Education(Fourth Edition) ISBN: 9780128186299
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::15f4cdffa235cd4d9dcdc16c4bfbf5ef
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.01081-2
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.01081-2
Autor:
Jürgen Oelkers
Publikováno v:
On Education. Journal for Research and Debate. 5
For the use as an analytical concept, 'populism' means strategic simplification in discourse and decision-making. In this article, populism is treated as a threat to democracy. Autocratic political systems are using populist rhetoric and/or propagand
Autor:
Saba Hussain, Reva Yunus
Publikováno v:
British Educational Research Journal. 47:247-263
Autor:
Fazal Rizvi
Publikováno v:
World Yearbook of Education 2022 ISBN: 9781003137801
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::973d60bf73710af2341c5a5bab506e5b
https://doi.org/10.4324/9781003137801-15
https://doi.org/10.4324/9781003137801-15