Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"PM-assisted synchronous reluctance motor"'
Autor:
Swapnil Jani, Jitendra Jamnani
Publikováno v:
TESEA, Transactions on Energy Systems and Engineering Applications, Vol 4, Iss 2 (2023)
This paper presents the comparison of Permanent Magnet-Assisted Synchronous Reluctance Motor (PMASynRM) and Permanent Magnet Synchronous Motor (PMSM) for the same design parameters and the evaluation of various performance parameters based on the Fin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c28fcdde2c649b8950a5c644016db76
Publikováno v:
Energies, Vol 16, Iss 2, p 682 (2023)
This paper presents a new three-layer, five-phase winding configuration theory of unconventional slot-pole combinations by each layer of winding for a phase vector correction, three layers of winding superimposed together to achieve the results of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/484296c4da3e47fc9786c3c5fa57a626
Publikováno v:
Energies, Vol 14, Iss 12, p 3447 (2021)
This paper presents a new winding configuration theory of conventional and unconventional slot-pole combinations that can be used to configure windings with any slot-pole combination. First, various two-layer windings can be divided into conventional
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa3cbe997b784704a8b3313f39c696cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 14, Iss 3447, p 3447 (2021)
Energies
Volume 14
Issue 12
Energies
Volume 14
Issue 12
This paper presents a new winding configuration theory of conventional and unconventional slot-pole combinations that can be used to configure windings with any slot-pole combination. First, various two-layer windings can be divided into conventional
Publikováno v:
2020 IEEE Energy Conversion Congress and Exposition (ECCE).
This paper presents a novel interior Permanent Magnet (PM) motor design with alternate layers of PM and Soft Magnetic Composite (SMC) designed and optimized according to the specifications of a Hybrid Electric Vehicle (HEV) traction motor. The Finite
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.