Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"PLS-SEM approach"'
Autor:
Sharma, Rajesh Kumar, Kaur, Sukhpreet
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2024, Vol. 38, Issue 2, pp. 391-412.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-07-2023-0322
Publikováno v:
Journal of Multidisciplinary Healthcare, Vol Volume 16, Pp 3203-3214 (2023)
Marko Slavkovic,1 Dragan Eric,2 Marija Miric,1 Marija Simonovic3 1Department of Management and Business Economics, Faculty of Economics, University of Kragujevac, Kragujevac, 34000, Serbia; 2National Health Care Institute for Ministry of Internal Aff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a1f138cba054a0ca40f809a62938953
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cassol, Alessandra a, ∗, Tonial, Graciele b, Machado, Hilka Pelizza Vier c, Dalbosco, Inocencia Boita b, Trindade, Suellen b
Publikováno v:
In The International Journal of Management Education November 2022 20(3)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Sustainability, Vol 3 (2022)
The demand to enact sustainability into higher education so as to optimistically shape the wider society and biosphere has been stressed by United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO). One of the approaches is through re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e708e2a9ad95459a9a06fb3afae9fb54
Autor:
Abbasi, Amir Zaib a, ⁎, Shamim, Amjad b, Ting, Ding Hooi b, Hlavacs, Helmut c, Rehman, Umair d
Publikováno v:
In Entertainment Computing January 2021 36
Autor:
Amir Zaib Abbasi, Muhammad Umair Shah, Umair Rehman, Helmut Hlavacs, Ding Hooi Ting, Saima Nisar
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 17392-17410 (2021)
This study aims to investigate the impact of personality dimensions on consumer videogame engagement. We distributed the study questionnaire to gamers aged 16-19 years and managed to get three-hundred-and-eighty valid respondents who provided data in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d21e88b051374873a8d14bc89e64ff9c
An empirical validation of consumer video game engagement: A playful-consumption experience approach
Autor:
Abbasi, Amir Zaib a, ⁎, Ting, Ding Hooi b, Hlavacs, Helmut c, Costa, Liliana Vale d, Veloso, Ana Isabel d
Publikováno v:
In Entertainment Computing March 2019 29:43-55
Autor:
Omar Boubker, Khadija Douayri
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 32, Iss , Pp 106172- (2020)
This data article focuses on the relationship between consumer satisfaction, brand attitude, brand preference, and purchase intentions. The data was collected from dairy products consumers within the Laayoune-Sakia El Hamra region in Morocco. The res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcec8ddab93549adb5e240a69dbcfec2