Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"PISLARU Marius"'
Autor:
PISLARU Marius, ALEXA Lidia
Publikováno v:
Annals of the Oradea University: Fascicle Management and Technological Engineering, Vol XXV (XV) (2016)
Environmental concerns worldwide have grown dramatically over the past 20 years. Raising awareness of environmental issues generated by economic activity has led to social and political pressure on firms to reduce their impact on natural environmenta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3cd732761144055b00edb01d2983398
Publikováno v:
Open Chemistry, Vol 10, Iss 1, Pp 194-204 (2012)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86becab971e84742b8dd666e01d9662c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Polyimide films tailored by UV irradiation: Surface evaluation and structure-properties relationship
Autor:
Rusu, Radu-Dan, Constantin, Catalin-Paul, Drobota, Mioara, Gradinaru, Luiza-Madalina, Butnaru, Maria, Pislaru, Marius
Publikováno v:
In Polymer Degradation and Stability July 2020 177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Cleaner Production 20 June 2019 223:998-1013
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2018 238:63-72
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 14(03):222-229
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=669155
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 14(03):214-221
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=669145