Zobrazeno 1 - 10
of 12 951
pro vyhledávání: '"PISA 2015"'
Publikováno v:
Nusantara, Vol 4, Iss 4 (2024)
Purpose – This research aims to describe the initial scientific literacy skills of students at SMP Sidoarjo. The researcher also reviewed each indicator used to measure scientific literacy skills to provide educators with ideas on how to improve th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a889eda07734fabaabeaeacbc42a8f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yu Hu
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 12, Iss 1, Pp 1-32 (2024)
Abstract Students in Confucian culture are typically high-achieving on international assessments such as PISA and TIMSS. To explore factors that may explain the high performance of Confucian students, the present study compared the latent subpopulati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29bec9090b534a1cb06bf0d7c5829c04
Autor:
Li, Sandy C., Petersen, Karen B.
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2022 Oct 01. 25(4), 43-55.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48695980
Autor:
Tang, Xuyan1 (AUTHOR) xuyan.tang@ubc.ca, Liu, Yan2 (AUTHOR), Milner-Bolotin, Marina3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/8/2023, Vol. 18 Issue 12, p1-17. 17p.
Autor:
Liu, Yang, Wang, Weimeng
It is widely believed that a joint factor analysis of item responses and response time (RT) may yield more precise ability scores that are conventionally predicted from responses only. For this purpose, a simple-structure factor model is often prefer
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.10079
Autor:
Sinem Demirkol, Merve Ayvallı Karagöz
Publikováno v:
Ana Dili Eğitimi Dergisi, Vol 11, Iss 3, Pp 567-579 (2023)
Bu çalışmanın amacı okuma becerisi maddelerinin güçlük indeksini etkileyen madde özelliklerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda madde formatı, madde bilişsel alan düzeyi ve bu iki değişkene ait etkileşimin madde güçlüğü üze
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d6e45452890417c8e79348ee09cb999