Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"PIRLS Literacy 2016"'
Investigating the differential item functioning of a PIRLS Literacy 2016 text across three languages
Publikováno v:
Journal of Education (University of KwaZulu-Natal), Issue: 87, Pages: 135-155, Published: 2022
This study forms part of a larger study (Roux, 2020), which looked at the equivalence of a literary text across English, Afrikaans, and isiZulu from the Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS). PIRLS is a large-scale reading comprehe
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 9, Iss 1, Pp e1-e13 (2019)
Background: South Africa’s participation across a number of international large-scale assessment programmes provides continued evidence of poor student achievement across grades and phases. Despite discouraging achievement results, evidence of slow
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b79931d5d35c46a6a94e9ce58594d27c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 9, Iss 1, Pp e1-e13 (2019)
South African Journal of Childhood Education, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 1-13, Published: 2019
South African Journal of Childhood Education, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 1-13, Published: 2019
Background: South Africa’s participation across a number of international large-scale assessment programmes provides continued evidence of poor student achievement across grades and phases. Despite discouraging achievement results, evidence of slow
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.