Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"PHEEM"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background The clinical learning environment (CLE) plays a crucial role in shaping the learning experiences and professional development of medical professionals. Understanding and optimising this environment is essential for improving docto
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4a3ed8099994b08ba1d1216254a0dc3
Autor:
Ghaith Alfakhry, Khattab Mustafa, Rawan Khwanda, Mervat Alhaffar, Khaled Alhomsi, Rama Kodmani
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Assessment of the clinical learning environment (CLE) is an essential step that teaching hospitals routinely undertake to ensure the environment is conducive, learning-oriented and supportive of junior doctors’ education. The Po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d24e044cb8f45a1a1deb47d517eab0b
Autor:
Muhammad Irfan Kamaruddin, Andi Alfian Zainuddin, Berti Nelwan, Sri Asriyani, Firdaus Hamid, Tenri Esa, Irawan Yusuf
Publikováno v:
The Asia Pacific Scholar, Vol 9, Iss 2, Pp 39-50 (2024)
Introduction: A good learning environment (LE) will affect the quality and standard of the learning process, student performance, and the outcome of the curriculum as well as predictor of the quality of health services. Our study aims to assess resid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57eccdc04e48482e9627114925d329cd
Autor:
Patrícia Lofêgo Gonçalves, Ana Paula Moscon Marçal, Renata de Almeida França, Vania dos Santos Nunes Nogueira
Publikováno v:
Revista Brasileira de Educação Médica, Vol 48, Iss 1 (2024)
Resumo Introdução: O Postgraduate Hospital Educational Environment Measure (PHEEM) é um instrumento validado e confiável para avaliar o ambiente educacional nos programas de residência médica. Objetivo: Este estudo teve como objetivos mapear a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0772e9eadde7440cb6ac4fcfa52c0d21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sakarya Tıp Dergisi, Vol 12, Iss 4, Pp 664-671 (2022)
Amaç: Tıpta uzmanlık eğitimi, hizmet ve eğitimin birlikte yürüdüğü dinamik bir süreçtir. Bu çalışmadaki amacımız, Düzce Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesi’nde uzmanlık eğitimi alan uzmanlık öğrencilerinin, e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1837bcb4c6e4c5eb981335163ae71ff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Española de Educación Médica, Vol 3, Iss 1 (2022)
Introducción: La pandemia ocasionada por COVID-19 ha condicionado cambios en la experiencia clínica y quirúrgica durante la formación en la especialidad médica. Los cuestionarios sobre ambientes clínicos (posgrados) se ocupan de la percepció
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d31d459812a465581dc9f24534c0b45