Zobrazeno 1 - 10
of 167
pro vyhledávání: '"PFUND, CHRISTINE"'
Autor:
Adams, Jennifer D., Asai, David, Cohen, Ruth, Delgado, Alonso, Preston, Stephanie Danette, Faherty, Jacqueline K., Holford, Mandë, Jarvis, Erich, Martinez-Cola, Marisela, Mays, Alfred, Muglia, Louis J., Narinesingh, Veeshan, Phillips, Caprice, Pfund, Christine, Silveyra, Patricia
The vision of 2030STEM is to address systemic barriers in institutional structures and funding mechanisms required to achieve full inclusion in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) and accelerate leadership pathways for individual
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.13691
Autor:
Wimberly, M. K. Rodriguez, Rudolph, Alexander L., Hood, Carol, Scherr, Rachel E., Pfund, Christine
Mentorship is critical to student academic success and persistence, especially for students from historically underrepresented (HU) groups. In a program designed to support the academic success of HU undergraduates in STEM who wish to pursue a PhD in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.03395
Autor:
Rudolph, Alexander, Basri, Gibor, Agüeros, Marcel, Bertschinger, Ed, Coble, Kim, Donahue, Megan, Monkiewicz, Jackie, Speck, Angela, Ivie, Rachel, Pfund, Christine, Posselt, Julie
The purpose of this white paper is to provide guidance to funding agencies, leaders in the discipline, and its constituent departments about strategies for (1) improving access to advanced education for people from populations that have long been und
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.06769
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norris, Keith C., McCreath, Heather E., Hueffer, Karsten, Aley, Stephen B., Chavira, Gabriela, Christie, Christina A., Crespi, Catherine M., Crespo, Carlos, D’Amour, Gene, Eagan, Kevin, Echegoyen, Lourdes E., Feig, Andrew, Foroozesh, Maryam, Guerrero, Lourdes R., Johanson, Kelly, Kamangar, Farin, Kingsford, Laura, LaCourse, William, Maccalla, Nicole Marie-Gerardi, Márquez-Magaña, Leticia, Mathur, Ambika, Maton, Kenneth, Mehravaran, Shiva, Morales, Danielle X., Nakazono, Terry, Ofili, Elizabeth, Okuyemi, Kolawole, Ott, Laura, Parangan-Smith, Audrey, Pfund, Christine, Purnell, Dawn, Reynolds, Arleigh, Rous, Phillip J., Saetermoe, Carrie, Snyder, Katherine, Vishwanatha, Jamboor K., Wagler, Amy, Wallace, Steven P., Seeman, Teresa
Publikováno v:
Ethnicity & Disease, 2020 Oct 01. 30(4), 681-692.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48668040
Autor:
Pfund, Christine.
Thesis (Ph. D.)--University of Wisconsin--Madison, 2000.
eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (p. 174-187).
eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (p. 174-187).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/48593055.html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2018, Vol. 7, Issue 1, pp. 72-86.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-03-2017-0020
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1998 Dec . 95(26), 15253-15258.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/46364