Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"PERRY, MIA"'
«We are being stunted by a form of critical illiteracy», state Tierney, Smith and Kan, and «our global scholarship is facing a crisis of similar proportion to that of climate change […] because we are insufficiently ‘reading the world’, in t
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/89203
Autor:
Muwanika, Vincent B.1 (AUTHOR), Perry, Mia2 (AUTHOR) mia.perry@glasgow.ac.uk, Kayendeke, Ellen J.1 (AUTHOR), Pullanikkatil, Deepa3 (AUTHOR), Okot, Alex4 (AUTHOR), Thakadu, Olekae T.5 (AUTHOR), Mwesigwa, Gordon Y.1,6 (AUTHOR), Mfitumukiza, David6,7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Natural Resources Forum. Nov2024, Vol. 48 Issue 4, p1226-1243. 18p.
Publikováno v:
Reading Research Quarterly; Oct-Dec2024, Vol. 59 Issue 4, p579-589, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Reading Research Quarterly; October 2024, Vol. 59 Issue: 4 p579-589, 11p
Autor:
Perry, Mia
This study investigates the forces and affects of contemporary devised theatre practices in education. Inquiries at two sites form the basis of research: an analysis of professional contemporary devising practice with regard to educational applicatio
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/28060
Autor:
Bananuka, Twine1 (AUTHOR), Perry, Mia2 (AUTHOR) mia.perry@glasgow.ac.uk, Kadoma, Anthony2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Methods. 5/31/2023, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.