Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"PERKINS, KATHERINE K."'
We build on theoretical foundations of tool-mediated learning, tool design, and human computer interaction to develop a framework for implicit scaffolding in learning environments. Implicit scaffolding employs affordances, constraints, cueing, and fe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1306.6544
Autor:
Adams, Wendy K., Alhadlaq, Hisham, Malley, Christopher V., Perkins, Katherine K., Olson, Jonathan, Alshaya, Fahad, Alabdulkareem, Saleh, Wieman, Carl E.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2012 Feb 01. 21(1), 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41413280
Autor:
Chasteen, Stephanie V., Perkins, Katherine K., Beale, Paul D., Pollock, Steven J., Wieman, Carl E.
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2011 Mar 01. 40(4), 24-30.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42992874
Publikováno v:
The Science Teacher, 2010 Oct 01. 77(7), 46-51.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24146344
Publikováno v:
Science, 2008 Oct . 322(5902), 682-683.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20145153
Autor:
Wieman, Carl E.1 cwieman@jila.colorado.edu, Perkins, Katherine K.1 katherine.perkins@colorado.edu
Publikováno v:
Nature Physics. Jun2006, Vol. 2 Issue 5, p290-292. 3p. 4 Color Photographs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.