Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"PERAZZO, Matheus França"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pérez-Díaz, Pablo A., Perazzo, Matheus França, Chiesi, Francesca, Marunic, Georgia, Granville-Garcia, Ana Flávia, Paiva, Saul Martins, Petrides, K.V.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 1 February 2021 169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neves, Érick Tássio Barbosa, da Costa Dutra, Laio, de Lima, Larissa Chaves Morais, Perazzo, Matheus França, Ferreira, Fernanda Morais, Paiva, Saul Martins, Granville‐Garcia, Ana Flávia
Publikováno v:
Community Dentistry & Oral Epidemiology; Oct2023, Vol. 51 Issue 5, p864-871, 8p, 1 Diagram, 2 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Perazzo, Matheus França1,2 (AUTHOR), Abreu, Lucas Guimarães1 (AUTHOR), Pérez-Díaz, Pablo Alejandro2,3 (AUTHOR), Petrides, K. V.2 (AUTHOR), Granville-Garcia, Ana Flávia4 (AUTHOR), Paiva, Saul Martins1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. May-Jun2021, Vol. 103 Issue 3, p342-351. 10p. 1 Diagram, 5 Charts.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Positive youth development (PYD) allows the youth to be comprehended from their potential, strengths and assets, in contrast to the traditional deficit view that focuses on their weaknesses. The PYD model promotes constructive behaviours in youth by
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.