Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"PENNOCK, ROBERT T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lehman, Joel, Clune, Jeff, Misevic, Dusan, Adami, Christoph, Altenberg, Lee, Beaulieu, Julie, Bentley, Peter J., Bernard, Samuel, Beslon, Guillaume, Bryson, David M., Chrabaszcz, Patryk, Cheney, Nick, Cully, Antoine, Doncieux, Stephane, Dyer, Fred C., Ellefsen, Kai Olav, Feldt, Robert, Fischer, Stephan, Forrest, Stephanie, Frénoy, Antoine, Gagné, Christian, Goff, Leni Le, Grabowski, Laura M., Hodjat, Babak, Hutter, Frank, Keller, Laurent, Knibbe, Carole, Krcah, Peter, Lenski, Richard E., Lipson, Hod, MacCurdy, Robert, Maestre, Carlos, Miikkulainen, Risto, Mitri, Sara, Moriarty, David E., Mouret, Jean-Baptiste, Nguyen, Anh, Ofria, Charles, Parizeau, Marc, Parsons, David, Pennock, Robert T., Punch, William F., Ray, Thomas S., Schoenauer, Marc, Shulte, Eric, Sims, Karl, Stanley, Kenneth O., Taddei, François, Tarapore, Danesh, Thibault, Simon, Weimer, Westley, Watson, Richard, Yosinski, Jason
Biological evolution provides a creative fount of complex and subtle adaptations, often surprising the scientists who discover them. However, because evolution is an algorithmic process that transcends the substrate in which it occurs, evolution's cr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1803.03453
Publikováno v:
Evolution: Education & Outreach; 10/1/2024, Vol. 17 Issue 1, p1-15, 15p
Autor:
Miller, Jon D., Laspra, Belén, Polino, Carmelo, Branch, Glenn, Pennock, Robert T., Ackerman, Mark S.
Publikováno v:
Public Understanding of Science; Oct2024, Vol. 33 Issue 7, p818-837, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Artificial Life XV: Proceedings of the Fifteenth International Conference on Artificial life. pp. 116 - 122. MIT Press. 2016
Written responses can provide a wealth of data in understanding student reasoning on a topic. Yet they are time- and labor-intensive to score, requiring many instructors to forego them except as limited parts of summative assessments at the end of a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1603.07029
Autor:
Pennock, Robert T. (AUTHOR) pennock5@msu.edu
Publikováno v:
American Scientist. Nov/Dec2024, Vol. 112 Issue 6, p340-345. 6p. 1 Color Photograph, 2 Black and White Photographs, 1 Cartoon or Caricature.
Autor:
Pennock, Robert T. (AUTHOR) pennock5@msu.edu
Publikováno v:
American Scientist. Sep/Oct2024, Vol. 112 Issue 5, p276-279. 4p. 2 Color Photographs, 1 Cartoon or Caricature.
Autor:
Miller, Jon D, Laspra, Belén, Polino, Carmelo, Branch, Glenn, Ackerman, Mark S, Pennock, Robert T
Publikováno v:
Science & Public Policy (SPP); Jun2024, Vol. 51 Issue 3, p526-542, 17p