Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"PENNACCHIA, JODIE"'
Autor:
Pennacchia, Jodie
Academy schools have been the flagship education policy in England since 2000. The policy is controversial and its evidence base is contested, but it is also resilient and academy status continues to be extended to a greater number of schools. The cl
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.728609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Impact (2514-6955); Spring2024, Issue 20, p28-31, 4p
Autor:
Pennacchia, Jodie1 j.pennacchia@bham.ac.uk, Bathmaker, Ann‐Marie1 a.m.bathmaker@bham.ac.uk
Publikováno v:
British Educational Research Journal. Aug2021, Vol. 47 Issue 4, p1120-1138. 19p. 2 Charts.
Publikováno v:
Journal of Vocational Education & Training; Mar2023, Vol. 75 Issue 1, p24-42, 19p
Publikováno v:
Journal of Further & Higher Education; May2022, Vol. 46 Issue 4, p561-573, 13p
Autor:
Pennacchia, Jodie1 (AUTHOR) lqxjp7@nottingham.ac.uk, Thomson, Pat1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Pastoral Care in Education. Apr2016, Vol. 34 Issue 2, p67-78. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.