Zobrazeno 1 - 10
of 673
pro vyhledávání: '"PENN, J."'
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 14, Pp 1273-1277 (2023)
Jennifer Penn,1 Cynthia Voyce,2 Julie W Nadeau,2 Amy F Crocker,1 Monica N Ramirez,2 Susan N Smith1 1School of Physical Therapy, University of the Incarnate Word, San Antonio, TX, USA; 2Ila Faye Miller School of Nursing and Health Professions, Univers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bea1c1a0b374b6fb9de27bdd007a2f5
Autor:
Penn, J., Sandberg, H.M.
Publikováno v:
NACTA Journal, 2018 Dec 01. 62(4), 294-297.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26769578
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Penn, MJ, Laydon, DJ, Penn, J, Whittaker, C, Morgenstern, C, Ratmann, O, Mishra, S, Pakkanen, MS, Donnelly, CA, Bhatt, S
Uncertainty can be classified as either aleatoric (intrinsic randomness) or epistemic (imperfect knowledge of parameters). The majority of frameworks assessing infectious disease risk consider only epistemic uncertainty. We only ever observe a single
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2690718259832aed0d91cf2ec3af50d4
http://arxiv.org/abs/2210.14221
http://arxiv.org/abs/2210.14221
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.