Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"PENG, CINDY"'
Personalized problem selection enhances student practice in tutoring systems. Prior research has focused on transparent problem selection that supports learner control but rarely engages learners in selecting practice materials. We explored how diffe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.10568
Autor:
Vernon, Stephen T., Brentnall, Stuart, Currie, Danielle J, Peng, Cindy, Gray, Michael P., Botta, Giordano, Mujwara, Deo, Nicholls, Stephen J., Grieve, Stuart M., Redfern, Julie, Chow, Clara, Levesque, Jean-Frederic, Meikle, Peter J., Jennings, Garry, Ademi, Zanfina, Wilson, Andrew, Figtree, Gemma A.
Publikováno v:
In American Journal of Preventive Cardiology June 2024 18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peng, Cindy Q.1 (AUTHOR) cindy.qc.peng@gmail.com, Lawson, Kenny D.2,3 (AUTHOR), Heffernan, Mark2,4 (AUTHOR), McDonnell, Geoff5 (AUTHOR), Liew, Danny6 (AUTHOR), Lybrand, Sean7 (AUTHOR), Pearson, Sallie-Anne8 (AUTHOR), Cutler, Henry9 (AUTHOR), Kritharides, Leonard10 (AUTHOR), Trieu, Kathy11 (AUTHOR), Huynh, Quan12 (AUTHOR), Usherwood, Tim11,13 (AUTHOR), Occhipinti, Jo-An1,3,14 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/30/2021, Vol. 16 Issue 9, p1-15. 15p.
Publikováno v:
Journal of Economic Integration, 2006 Mar 01. 21(1), 198-210.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23000824
Publikováno v:
Public Health Research & Practice; 2020, Vol. 30 Issue 2, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.