Zobrazeno 1 - 10
of 37 299
pro vyhledávání: '"PEER EDUCATION"'
Autor:
Wang, Ying (AUTHOR), Ren, Huan (AUTHOR), Li, Meng (AUTHOR), Xie, Ling (AUTHOR), Lin, Lin (AUTHOR), Fang, Yan-Le (AUTHOR)
Publikováno v:
Patient Preference & Adherence. Jun2024, Vol. 18, p1271-1280. 10p.
Publikováno v:
Health Science Monitor, Vol 3, Iss 4, Pp 324-332 (2024)
Background & Aims: The COVID-19 pandemic has brought more attention to health promotion. The present study aimed to evaluate the effect of peer education on health-promoting behaviors in patients with COVID-19. Materials & Methods: In 2021, 80 COVID-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea6937c203c644ec86c9338b316dde38
Autor:
Zhang Rong-Rong, Xu Yan
Publikováno v:
Frontiers of Nursing, Vol 11, Iss 4, Pp 427-433 (2024)
To explore the effect of peer education on improving the knowledge, attitude, practice level (KAP) to prevent human papilloma virus (HPV) infection among college students.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2b28b1178994f3b95348e892fff05f6
Autor:
Şahin Yıldız, Yasemin 1, ⁎, Kurtuluş, Büşra
Publikováno v:
In Epilepsy & Behavior February 2025 163
Publikováno v:
Journal of Mazandaran University of Medical Sciences (JMUMS). 2024, Vol. 34 Issue 234, p101-113. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Monika Arora, Shalini Bassi, Deepika Bahl, Nishibha Thapliyal, Deepak Kumar, Harish K. Pemde, Zoya Ali Rizvi
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
IntroductionEach Indian state can select one of the two implementation models under India’s National Adolescent Health Strategy, i.e., Rashtriya Kishor Swasthya Karyakram, either direct implementation through the existing State Health Department an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c649baecec1496b890d5bbb8916e083
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.