Zobrazeno 1 - 10
of 4 388
pro vyhledávání: '"PEDAGOGICAL VALUES"'
Autor:
SÖNMEZ, Selami1 selamisonmez698@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Turkish Literature, Culture, Education. haz2024, Vol. 13 Issue 2, p455-472. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Assessing Writing April 2023 56
Autor:
Conlon, Miranda M.1 (AUTHOR) andie.conlon@colostate.edu, Balgopal, Meena M.2,3 (AUTHOR), Bruyere, Brett L.1 (AUTHOR), Wright, Diane S.2,3 (AUTHOR), Crooks, Kevin R.3,4 (AUTHOR), Salerno, Jonathan1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Environmental Education Research. Jan2025, Vol. 31 Issue 1, p11-28. 18p.
Autor:
Okrasińska, Dorota
Publikováno v:
Przedsiębiorczość - Edukacja / Entrepreneurship - Education. 17(1):115-125
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1006178
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Day, Katie1 kday@uls.edu
Publikováno v:
Teaching Theology & Religion. Jun2022, Vol. 25 Issue 2, p49-60. 12p.
Publikováno v:
Вестник Северо-Кавказского федерального университета, Vol 0, Iss 2, Pp 168-170 (2022)
The development of education in the historical context determined by the change of its value base. Axiological potential of each era in the field of training and education of the young generation determines the content, forms and methods of human dev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef158f078b804c5abf75a676fdefd553
Autor:
Brăguţă, Violeta
Publikováno v:
Euromentor Journal - Studies about education / Euromentor Journal - Studies about education. IX(03):32-40
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=759177
Autor:
Kochanowski, Leslie
Societally speaking, early childhood education has not been deeply understood or respected from a developmental standpoint. Stereotypes of early childhood teachers and misinformation regarding how children learn pervade, leading to confusion about wh