Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"PEDAGOGICAL REFLECTION"'
Autor:
M. A. Golovchin
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 32, Iss 12, Pp 65-87 (2023)
The article analyzes the level of formation of pedagogical reflection among graduates studying the pedagogical specialties, and also generalizes the nature of the influence of pedagogical reflection on the educational and professional plans of future
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce20d111a18d45a082de97f5c2fc1e62
Autor:
Elisa Zane
Publikováno v:
Formare, Vol 24, Iss 1 (2024)
Training for the ecological transition in the current scenario cannot fail to call into question a reflection on Artificial Intelligence, this requires a paradigm shift that involves pedagogical reflection as a privileged interlocutor for weighting.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d627513fd66e4632b1ef48fffbebb14d
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 10, Pp 34-38 (2022)
The specificity of pedagogical higher education lies first of all in the organization of the learning process in the pedagogical institute, and in the specificity of students’ and teachers’ environment; the interaction “teacher – student”;
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d95069e8d4ca455b9e28de9e5ce82427
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 31, Iss 1, Pp 98-119 (2022)
The article presents the results of a study about the features of pre-service teachers’ professional reflection. The average statistical results of the pre-service teachers who were the participants of the Olympiad “I am a professional” are con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8abb550d1f304921add422ed22d0b583
Publikováno v:
The Design Journal. 26(4):536-557
The aim of this paper is to analyse how pedagogues are designing for children’s play situations in schools. Based on design-based research and play design methods, the paper analyses three empirical examples using three theoretical concepts: play o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía. ene-abr2024, Vol. 82 Issue 287, p179-180. 2p.