Zobrazeno 1 - 10
of 346
pro vyhledávání: '"PEDAGOGICAL DOCUMENTATION"'
Autor:
Aleksandar Z. Milenković, Aleksandra S. Maksimović, Slađana B. Dimitrijević, Radojko V. Damjanović
Publikováno v:
Društvene i Humanističke Studije, Vol 9, Iss 1(25), Pp 737-758 (2024)
Through this qualitative study, we aimed to explore which aspects of educational work teachers perceive as very challenging and which competencies they consider significant for overcoming these challenges. Essay responses from the participants () wer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a009bed9b35c415287fe95823616d6c1
Autor:
Margaret MacDonald
Publikováno v:
Education Inquiry, Pp 1-13 (2024)
ABSTRACTEducation today is not simple nor does it occur in isolation. Educators, now more than ever, are teaching within the global context of calls to action for truth and reconciliation with Indigenous communities around the world and a growing awa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d6436b3a724456994bb63b2f16209fe
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 9, Iss 27, Pp 298-318 (2021)
This study aims to examine the role of pedagogical documentation as a part of the school-parent collaboration from the perspectives of parents. In this study, which was conducted with the phenomenological design, data were collected using semi-struct
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b66ed85e22d24e5cbc80f49c3be623ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 9, Iss 1 (2020)
Tämä artikkeli selvittää digitaalisten portfolioiden käyttöä varhaiskasvatuksen pedagogisen toiminnan arvioinnin välineenä. Tutkimustehtävänä oli selvittää, mihin sisältöihin ja muotoihin digitaalinen portfoliotyöskentely kohdentuu,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a8d75ba108b405ea258a711d77434b2
Autor:
Elif Esra ÖZENÇ, Eda KARGİ
Publikováno v:
Volume: 35, Issue: 1 181-199
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bu araştırmada, Reggio Emilia temelli pedagojik dokümantasyon yönteminin seçilen anaokulunda öğrenme ve öğretme süreçlerine etkisinin öğretmen, anne/baba ve çocuk bakış açısına göre incelenmesi amaçlanmıştır. Nitel araştırma
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jan-Erik Mansikka
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 8, Iss 1 (2019)
Artikkelissa käsitellään pedagogista dokumentointia, joka on saanut merkittävän aseman uusissa varhaiskasvatussuunnitelmien perusteissa (2018). Ei ole kuitenkaan yksiselitteistä, mitä käsite tarkoittaa ja miten sitä tulisi soveltaa käytänn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6795555b63264bc6b4690deee2394ace
Publikováno v:
愛知淑徳大学論集. 福祉貢献学部篇. 12:1-14
原著論文